تایل کاشی شیشه ای دست ساز رنگی

تایل کاشی شیشه ای دست ساز رنگی

آجر و بلوک شیشه ای رنگی دست ساز دکوراتیو
تایل کاشی شیشه ای دست ساز رنگی

تایل کاشی شیشه ای دست ساز رنگی

آجر و بلوک شیشه ای رنگی دست ساز دکوراتیو

معرفی کامل و نقشه های مسجد سید اصفهان (پاورپوینت)

در این بخش یک فایل پاورپوینت در مورد معرفی کامل معماری مسجد سید اصفهان و تحلیل فضاهای این بنا برای دانلود ارائه شده است. این تحقیق 105 صفحه ای، فضاهای مختلف مسجد سید اصفهان و تزئینات آن را با کمک نقشه های بنا معرفی و تحلیل کرده است.

فایل پروژه معرفی و برداشت مسجد سید اصفهان با فرمت PPTX (پاورپوینت) می باشدو قابلیت استفاده و ویرایش را دارد.  

در این بخش پاورپوینت معرفی مسجد سید اصفهان را می توانید دانلود کنید. این مسجد در خیابان مسجد سید اصفهان واقع شده است و در همسایگی آن بازار بیدآباد قرار دارد و حمام علی قلی آقا نزدیک به این مسجد می باشد و در مرکز شهر اصفهان واقع می باشد.

معرفی کامل و نقشه های مسجد سید اصفهان (فایل پاورپوینت)

معرفی کامل و نقشه های مسجد سید اصفهان (فایل پاورپوینت)


دانلود پاورپوینت معرفی کامل مسجد حکیم اصفهان همراه با نقشه های این مسجد

در این بخش فایل های پاورپوینت معرفی کامل مسجد حکیم به همراه تحلیل و بررسی کلیه ی فضاهای آن به همراه تصویر و نقشه در اسلایدهای پاورپوینت و تصاویر برداشت های مسجد حکیم (به صورت جداگانه) برای دانلود ارائه شده است.

فایل پروژه معرفی و برداشت مسجد حکیم اصفهان با فرمت PPTX برای سه فایل معرفی فضاهای مسجد حکیم و  jpeg برای تصاویر نقشه های مسجد حکیم می باشدو قابلیت استفاده و ویرایش را دارد.

در این بخش، سه فایل پاورپوینت ارزشمند، از معرفی معماری مسجد حکیم و شناخت کلیه ی فضاهای آن و تجزیه و تحلیل فضاها به همراه تصاویر نقشه های مسجد حکیم برای دانلود ارائه شده است.

مسجد حکیم اصفهان، مسجدی صفوی است که چندین سردر ورودی مختلف دارد، اما یکی از آن ها متفاوت از بقیه و مربوط به مسجد جامع جورجیر از دوره ی دیالمه است که به یکی از ورودی های مسجد تبدیل شده است و با تزئینات نقش برجسته و آجری، متمایز از تزئینات معقلی و کاشیکاری سایر قسمت های بنا است.

مشخصات مجموعه ی معرفی و برداشت مسجد حکیم:

نوع فایل: PPTX (سه فایل پاورپوینت) و JPEG (تصاویر نقشه ها)

دانلود پاورپوینت مسجد حکیم اصفهان همراه با نقشه های آن

دانلود پاورپوینت مسجد حکیم اصفهان همراه با نقشه های آن


مطالعات ،برنامه فیزیکی و اصول طراحی فرهنگسرا به همراه تحلیل نمونه های موردی


در این مجموعه فایلهای وُرد و پاورپوینت  استانداردها و مطالعات و برنامه فیزیکی و ضوابط طراحی معماری فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی   ارائه شده است .

همچنین فایلهای قابل ویرایش وُرد و پاورپوینت معرفی ، تحلیل و نقد نمونه های فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی ارائه شده است . 

آغاز هر پروژه معماری نیاز جدی به جمع آوری اطلاعات کافی در مورد آن موضوع خاص دارد . این اطلاعات شامل  استانداردها ، ضوابط و برنامه فیزیکی و همچنین معرفی ، تحلیل و نقد نمونه های موجود موضوع مورد طراحی می باشند . 

مجموعه حاضر شامل اطلاعات بسیار معرفی ، تحلیل و نقد نمونه های موجود  فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی و فضاهای وابسته به آن می باشد. فایلهای وُرد و پاورپوینت موجود در این مجموعه قابل  دانلود  و  ویرایش می باشد.نمونه های معرفی شده  شامل :

فرهنگسرای plassen نروژ

فرهنگسرای خانواده تهران

فرهنگسرای دزفول

فرهنگسرای خاوران

فرشچیان اصفهان 

و نمونه های بسیار دیگر می باشد.

مطالعات ،برنامه فیزیکی و اصول طراحی فرهنگسرا به همراه تحلیل موردی 

مطالعات ،برنامه فیزیکی و اصول طراحی فرهنگسرا به همراه تحلیل نمونه های موردی


مطالعات اقلیمی و شناخت و معرفی شهر جدید هشتگرد

در این بخش فایلی با فرمت وُرد در مورد مطالعات کامل اقلیم شهر جدید هشتگرد به همراه اطلاعاتی  در مورد شناخت شهر  جدید هشتگرد گنجانده شده است.

محتویات این مجموعه شامل اطلاعات کامل مطالعات اقلیمی و شناخت  شهر جدید هشتگرد  می باشد که در ذیل عنوان بخشهای آن ارایه می گردد:

مطالعات مقدماتی - آشنایی با شهر جدید هشتگرد - موقعیت جغرافیایی - مزایای طبیعی - نیازهای آبی - دفع فاضلاب - گازرسانی - برق و مخابرات - دفع آبهای سطحی - ویژگیهای محیط و منظر - بررسی عوامل اقلیمی - تابش خورشید - سایه اندازی - باد - درجه حرارت - بارندگی - میزان رطوبت نسبی - تبخیر - منطقه آسایش انسان - رابطه فضاهای باز،بسته و نیمه باز ...

مطالعات اقلیمی و شناخت و معرفی شهر جدید هشتگرد

مطالعات اقلیمی و شناخت و معرفی شهر جدید هشتگرد


مطالعات کامل اقلیمی و شناخت و معرفی شهر یزد

در این بخش فایلی با فرمت پاورپوینت در مورد مطالعات کامل اقلیم شهر یزد به همراه اطلاعاتی کامل در مورد شناخت شهر یزد گنجانده شده است.

محتویات این مجموعه شامل اطلاعات کامل مطالعات اقلیمی و شناخت  شهر یزد می باشد که در ذیل عنوان بخشهای آن ارایه می گردد:

آشنایی با اقلیم گرم و خشک-آشنایی با شهر یزد-ویژگی های جغرافیایی-ویژگی های فرهنگی و تاریخی-آثار و اماکن تاریخی-ویژگی های اقلیمی و آب و هوایی-دما-بارش-تابش-رطوبت-اصول طراحی اقلیمی-فیزیک ساختمان -سیستم های غیر فعال گرمایش-دیوار ترومب-دیوار آبی-شیوه های سرمایش طبیعی-انرژی بادی-سایبان......

مطالعات اقلیمی و شناخت شهر یزد

مطالعات اقلیمی و شناخت شهر یزد